tisdag 11 september 2012

Hej Addnature!

Jaha, då har man hittat ytterligare lite vill ha saker från Addnature.

Och innan jag fortsätter, nej jag är inte sponsrad av Addnature. Men bra butiker tycker jag skall hyllas. Var t.ex inne i en annan större friluftslivs butik idag och nja. Blev väll inte direkt imponerad av servicen och tyckte till och med att dom vara lite nonchalanta.

Iallafall, när jag letade efter min vattentäta ryggsäck Exped så hittade jag en ryggsäck från Mission Workshop. Det är ett märke jag faktiskt redan innan kikat lite på och har planer på att skriva lite mer om. Men idag såg jag att dom även hade skor från DZR, sneakers med SPD funktion. Lyckan är total!

Frågade en kille vid ett rödljus en dag som körde med liknande skor men dom var från märket Chrome. Blir till att åka till Norvelo och prova Chrome dojorna sen till Addnature och prova DZR skorna. Ännu en dag räddad från tristess.

Och vad skulle jag då använda dessa skor till. Då min sambo faktiskt läser denna blogg så går vi in på det nån annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar