måndag 24 september 2012

Bicycle blues.

Hej Bullen,

Det är killen som har skrivit brevet som är med i filmen.

Jag har under sommaren fixat och trixat, läst annonser och mekguider, hojat och tränat och ja helt enkelt legat i för att få ihop allt med träningen och framförallt få ihop min bastardpendlarcross. Och jag blev klar. Och allt funkade kanon. Och sen sket sig allt på ren svenska.

Efter en dag med punka och påkörning bakifrån så kändes min Jake jinxad, så jag tog Dawgen en dag istället. Den kändes också "seg" och inte helt hundra.

Efter detta tappa jag suget lite. Visst jag fixade en ny kolfiber gaffel till Jaken men lusten att meka och fixa känns noll tyvärr. När jag kommer hem ska jag dock ta mig i skinnet och försöka mecka ihop det hela så jag kan sätta mig på hojen och köra igen.

Det intressanta är att nu när jag inte cyklat på några dagar så har mitt knä börjat spöka igen. Så mycket för dyra sprutor. Tänk om man kunde få lägga dom pengarna på en schysst hoj istället!?!

Gnäll, gnäll! Bara att sätta på stänkskärmarna och njuta av dom mindre trafikerade cykelbanorna.

Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar