söndag 7 oktober 2012

Konserverad gröt.

Då jag har studerat marknadsföring, är lite lite märkes fokuserad, och dessutom pryl intresserad så var det ju ett måste att plocka upp en flaska BLK Water när jag hitta det i affären. Passade dessutom på att köpa en flaska av den gamla favoriten Aloe Vera drycken.

Efter mina år i staterna så har jag tagit med mig fascinationen för olika typer av vatten med mig hem till Sverige. Många av de som fanns i staterna har börjat dyka upp här hemma. Men priserna blir ju lätt lite högre.

En som dryck som jag fastna för sorlet var Aloe Vera drycken. Med bitar av riktig aloe vera samt vatten sötat med honung så är detta en väldigt god och lite mustig dryck. Man får en liten kick av honungen och aloe veran har dokumenterat väldigt bra egenskaper. Helande, uppbyggande etc.

BLK Water hade jag dock ingen anning om vad det var men flaskan gjorde ju att man köpte den direkt! När man väll sen smaka på det så ja uteblev väll "wow" effekten. Såg ut som avslagen kolla och smakade mindre än vatten. Men inte på något friskt sätt utan på ett tråkigt vis. Nu ska ju detta vatten vara sprängfyllt av electrolyter, mineraler etc. Och eftersom det är amerikanskt så innehåller det inga kalorier eller kolhydrater samt inget socker.

När jag drack aloe vera första gången så kände man direkt vad som hände i knopp och kropp men inte med BLK vattnet. Ska inte döma ut det helt utan tänkte prova det lite till så får vi väll se.

För mer info kolla in www.getblk.com

Dela gärna med er av era egna erfarenheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar