lördag 13 oktober 2012

Hösten garderoben nästannnnnn komplett.

Minusgraderna kommer krypande på morgnarna och det är riktigt skönt med allt mer plats på cykelbanorna. Inget som lite frost för att skrämma bort dom blomsterdekorerade cyklarna.

I år har jag ju tänkt cykla sålänge det går så garderoben har fått uppdateras lite. Pricken över iet var ett presentkort på Stadium från min sambo. Stadium är en av de få ställen där man kan köpa Under Armours kläder som jag är ett stort fan av. Dom var tidiga med att utveckla kompressions kläder och har väldigt sköna och väl fungerande produkter. Kvalitén kan jag säga är en av dom bästa jag varit med om utan att priset sticker iväg.

Ett litet smakprov från min garderob bjuder jag på och återkommer med en rapport om hur det går med mina olika plagg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar