tisdag 21 augusti 2012

I väntans tider.

Inte mycket som hänt dom senaste dagarna. Går och väntar på nya vajrar och höljen. Har bestämt mig för att köra på ännu mer blått och det var inget som fanns hemma. Och eftersom jag skall installera shiftmaten så rekommenderades det att använda nya vajrar. Känns som man kanske har tagit sig lite vatten överhuvudet men det är bara att köra på.

Hittade btw blåa hoods till min campa växlar på Norvelo när jag var där igår och hämtade en Shims till min ultegra växel. Hade tänkt att ta med mig dom idag och åka dit och kolla om dom passar men sitter i "karantän" med minstingen då vi bägge är lite förkylda. Så äntligen blir det till att kolla lite cykel filmer så som "The Flying Scotsman", "Sunday in Hell" och "American Flyers". Helt enkelt lite måste filmer som cykelintresserad då jag vill nörda ner mig lite till.

Får se om jag hinner åka förbi senare men även se vad man kan hitta på cyklotekets rea som har smygstart för medlemmar ikväll.

Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar